zlatnainfo, stiri zlatna, informatii zlatna

Acasă » Actualitate » Primăria Zlatna atribuie salubrizarea oraşului firmei Financiar Urban Piteşti

Primăria Zlatna atribuie salubrizarea oraşului firmei Financiar Urban Piteşti

Publicat în 14.12.2013 la ora 11:00

firma curatenie ZlatnaDupă o amânare de trei luni provocată de contestaţia Salprest

La sediul Primăriei oraşului Zlatna a fost semnat miercuri, 11 decembrie, contractul de prestări servicii de salubritate cu firma Financiar Urban din Piteşti. Acest lucru a fost posibil după ce societăţii Salprest SA i-a fost respinsă contestaţia formulată la Bucureşti, în care exprima obiecţii împotriva deciziei Primăriei Zlatna de a atribui contractul de salubritate către SC Financiar Urban Piteşti, a explicat pentru ziarul Unirea primarul Silviu Ponoran.
Licitaţia lansată de Primăria Zlatna pentru delegarea gestiunii serviciului de salubritate din oraş,  pe 3 ani, cu posibilitate de prelungire, la o valoare estimată de 487.642 de lei fara TVA (aproximativ 108.000 de euro) a fost câştigată de firma Financiar Urban din Piteşti la începutul lunii octombrie, dar nu s-a concretizat atunci din cauza contestaţiei Salprest SA.
În documentele de atribuire a contractului este precizat şi nivelul maxim al tarifelor ofertate pentru prestarea serviciului. Astfel, pentru colectarea şi transportul deşeurilor de la persoane fizice şi asociaţii de proprietari, preţul trebuie să fie de până la 5,2016 lei/persoană/lună; pentru colectarea şi transportul deşeurilor de la agenţi economici şi instituţii publice – 57,14 lei/mc/ lună; tariful pentru măturat (manual şi mecanic), spălat, stropit, golire coşuri de gunoi stradale şi întreţinerea căilor publice este de 12,10 lei/1000 mp/lună.
Deoarece taxa de mediu pe tona de deşeuri depozitate s-a scumpit cu 50 de lei de anul acesta, consilierii din Zlatna au decis în ultima lor şedinţă de consiliu că  „Modificarea/ajustarea tarifului poate fi solicitată de operator începând cu 01.01.2014”. Alte modificări/ajustări ale tarifului pot fi solicitate de operator numai după un an (12 luni) de derulare a contractului şi numai ca urmare a adăugării unui nou element de cost în structura tarifului, sau în cazul în care intervine o majorare cu mai mult de 5% a unuia dintre elementele de cost din structura tarifului privind  combustibilul, lubrifianţii, energia electrică, materiile prime, materialele, consumabilele, piesele de schimb, cheltuielile cu personalul, cheltuielile cu depozitarea finală a deşeurilor, creşterea taxelor şi impozitelor datorate statului sau unităţilor administrativ-teritoriale.

Acest articol a fost citit de 557 ori

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Completează termenul lipsă * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.